Totalt antall sidevisninger

fredag 3. august 2012

Tilbake igjen :)

Blæææææææææææ! Sa du bloggtørke eller. Kan ikke si det samme om håndarbeidet etter den sommeren her ;) Har strikka mye i sommer til en forandring. Mye ferdigt arbeid som ikke er tatt bilde av engang. Nei, nå må jeg skjærpe meg! Har da fått til å tatt bilde av min første Lillesøster kjole hvertfall. Nå skjønner jeg hvorfor denne kjolen er så populær, er jo kjempemoro å strikke, å så så enkel da! Denne blir det flere av :) En på teamet mitt på jobb ha blitt pappa for første gang, og da måtte jeg selvfølgelig bare strikke noe til den lille snuppa :) Kjole måtte hu få, og ble tatt meget godt imot. Strikket i alpakka, så det ble en lett og god kjole :)



Hello Kitty knapper måtte jo den lille snuppa selvfølgelig få på kjolen sin ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar