Totalt antall sidevisninger

lørdag 25. august 2012

Lyslykter

Har hiva meg på lyslykt bølgen jeg og. Disse var jo utrolig kjappe og morsomme og strikke/hekle. Blir garantert flere av disse, og kanskje noen finner de under juletreet til jul og ;) En ting er at de var kjappe og morsomme og lage, men de ble jo så utrolig fine og. Var i garnlageret mitt, og der fant jeg bomullsgarn med glittertråd. Har ligget der i masse år uten at jeg hadde peiling på hva jeg skulle bruke det til, men nå kom det jaggu meg til nytte ;)

Disse er strikket, og mønsteret hentet jeg fra denne sida: http://karin-torill.blogspot.no/2012/06/lyslykter.html




For å få frem lyset i bildet, måtte jeg ta bilde når det var mørkt, uten blits, og måtte så absolutt ikke røre meg, så kvaliteten er så som så ;)

Disse har jeg heklet, og har hentet litt inspirasjon her og der på nettet, og så laget jeg mine egne ut av det.

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar