Totalt antall sidevisninger

tirsdag 9. april 2013

Diverse småstrikk

 
Er bare blitt lengre og lengre tid mellom bloggoppdateringene mine, må ta meg selv i nakken der.....
 
 
Dette Spiderman settet strikket jeg til bonustantebarnet som ble 4 år i januar. 4-åringen her hjemme kunne høyt og tydelig fortelle at det var urettferdig at ikke han og fikk Spiderman klær. Må vel strikke ett til han og :)
 

Er rimelig lei snø og is, og har nå lyst til å få litt vårlige farger rundt meg. Denne puta er strikket til spikerteltet vårt :)

 
 
Har et mål for året, og det er at alle skal få hjemmestrikket gaver. Når jeg har ei på 11, og en på 9, blir det utrolig mange bursdagsfeiringer i løpet av ett år, for ikke å snakke om julegavene i tillegg, så nå strikker jeg opp gaver for harde livet. Slår tre fluer i en smekk. Får slanket garnlageret mitt, sparer penger, og får strikket masse morsomt småstrikk :)
 
 
Bosniatøfler er alltid greit å ha i lageret
 
 
 
Pannebånd og luer i alle farger og fasonger. Neon er virkelig inn i år :)
 
 
 
 
 
 
Har også strikket  masse votter, tøfler og ølvotter, men de har jeg dessverre ikke tatt bilde av




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar