Totalt antall sidevisninger

mandag 10. september 2012

Mariuspute med utfordringer og endringer underveis

 
Har lenge tenkt på å strikke meg ei Mariuspute, og etter at jeg fikk Mariusboka mi, ble ikke lysten mindre. Så en dag gikk jeg i garnlageret mitt for å se hva jeg hadde av Sisu, fant mørk lilla, lys grå og sort som passet godt inn i stua mi. Puta er strikket i dobbel Sisu, så jeg fikk tømt bittelitt av garnlageret mitt. Nesten ferdig med puta, og bare noen masker igjen av lys grå, så går jeg tom!!!!!! Aldri i livet om jeg kjøper mer for noen få masker!!!! Da var gode råd dyre.......
 

Meeeeeeen, lys grå er ikke så langt unna hvit, så jeg brukte like så godt hvitt garn på de siste maskene ,passer bare på at den sida er vent inn mot sofaen ;)


Begynte på siste rest, og fant ut at svart forsvant jo mot den mørke lilla fargen, så vips, der ble siste kan hvit istedet....


 
Puta ble ferdig den, og den første Mariusputa har fått plass i sofan. Legg merke til den første ;) 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar